Popis produktu
Parametre produktu
Recenzie
, zakúpené v inSPORTline.sk
- Cyklotrenazer mal ambiciu sluzit pravovernym cyklistom na trening v zime/zlom pocasi, vsetko vsak pokazili jeho prve dve nevyhody
- Q-faktor (vzdialenost kluk od seba) je 185 mm, co je prilis, ved kto chodi tak, ze ma takto daleko nohy od seba? Pri bicyklovani su roviny, v ktorych kruzia chodidla, daleko od seba a klby su v nefyziologickom postaveni, po case sa to prejavi!
- Najvacsou nevyhodou je vsak to, ze cyklotrenazer ma konstrukcnu chybu - prava kluka je od stredu trenazera vzdialena o 5 mm viac ako lava kluka, k prvej nevyhode vo velkosti q-faktora sa tak pridava omnoho zavaznejsi defekt a negativny dopad na pohybove ustrojenstvo
- Cyklotrenazer nie je pre vysokych cyklistov, urcujuca je vzdialenost pri uplnom vysunuti sedlovky po maximalne dovoleny limit, treba vyskusat posed
Ak vyrobca opravi q-faktor na prijatelnych napr. 150 mm, pojde o kvalitny produkt. Cyklisti jazdia na bicykloch s q-faktorom 146 mm (Dura ace) alebo 146.6 mm (Ultegra). Cize najlepsie je to prisposobit bicyklom, potom budu klby v rovnakom postaveni a svaly/slachy/upony apod. budu zatazovane rovnako.
Tovar som vratil, tesim sa az ho vyrobca upravi.
Parametre produktu
Popis produktu
Cyklotrenažér inSPORTline Daxos je odolný cyklotrenažér s tichým remeňovým pohonom vhodný do posilňovní. Jedná sa o prvý cyklotrenažér, ktorý ponúka magnetický brzdný systém, čo patrí medzi obrovské výhody. Vďaka tomu sú náklady na údržbu nižšie, nedochádza k poruchovosti, nie je potreba výmeny brzdových doštičiek a celkový chod je maximálne tichý. Cyklotrenažér inSPORTline Daxos je ďalej vybavený ergonomicky tvarovaným sedlom, ktoré možno vertikálne i horizontálne nastavovať. Záťažové koleso s hmotnosťou 15 kg, plynulý systém regulácie záťaže, trojdielne kľuky, výškovo nastaviteľné riadítka a protišmykové madlá sú ďalšími prednosťami tohto cyklotrenažéra. Oceľová konštrukcia s povrchovou úpravou so zvýšenou odolnosťou proti poškriabaniu a funkcia vyrovnávania nerovností podlahy sú samozrejmosťou. V neposlednom rade je cyklotrenažér inSPORTline Daxos vybavený transportnými kolieskami a nášľapnými SPD pedálmi. Vďaka týmto výborným vlastnostiam, magnetickému brzdnému systému a atraktívnemu dizajnu sa stal cyklotrenažér inSPORTline Daxos vyhľadávaným modelom pre klubové či domáce využitie.
Technický popis:
- remeň pre plynulý chod s dlhou životnosťou
- magnetický brzdný systém (nízke náklady na údržbu, vysoká spoľahlivosť, nulová poruchovosť)
- bez voľnobehu
- stabilný oceľový rám s protikoróznou úpravou
- hmotnosť záťažového kolesa: 15 kg
- maximálny odpor: 400 W
- trojdielne kľuky so zapúzdrenými strojovými ložiskami
- kombinované nášľapné pedále SPD (možnosť spojenia nohy s pedálom tak, aby noha pôsobila nielen silou tlaku, ale aj silou ťahu)
- horizontálne aj vertikálne nastaviteľné sedlo
- horizontálne aj vertikálne nastaviteľné riadítka
- mäkké ergonomicky tvarované sedadlo
- transportné kolieska pre ľahkú manipuláciu so strojom
- núdzová brzda
- systém vyrovnávania nerovností podlahy
- držiak fľaše
- ochranný kryt zotrvačníka a remeňa
- rozmery po zostavení: dĺžka 104 cm x šírka 65 cm x výška 130 cm
- hmotnosť: 48 kg
- nosnosť: 150 kg
- maximálna výška cvičenca: 190 cm
- kategória HC (podľa normy EN 957) určený pre klubové a domáce využitie
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.
Hodnotenia produktu
, zakúpené v inSPORTline.sk
- Cyklotrenazer mal ambiciu sluzit pravovernym cyklistom na trening v zime/zlom pocasi, vsetko vsak pokazili jeho prve dve nevyhody
- Q-faktor (vzdialenost kluk od seba) je 185 mm, co je prilis, ved kto chodi tak, ze ma takto daleko nohy od seba? Pri bicyklovani su roviny, v ktorych kruzia chodidla, daleko od seba a klby su v nefyziologickom postaveni, po case sa to prejavi!
- Najvacsou nevyhodou je vsak to, ze cyklotrenazer ma konstrukcnu chybu - prava kluka je od stredu trenazera vzdialena o 5 mm viac ako lava kluka, k prvej nevyhode vo velkosti q-faktora sa tak pridava omnoho zavaznejsi defekt a negativny dopad na pohybove ustrojenstvo
- Cyklotrenazer nie je pre vysokych cyklistov, urcujuca je vzdialenost pri uplnom vysunuti sedlovky po maximalne dovoleny limit, treba vyskusat posed
Ak vyrobca opravi q-faktor na prijatelnych napr. 150 mm, pojde o kvalitny produkt. Cyklisti jazdia na bicykloch s q-faktorom 146 mm (Dura ace) alebo 146.6 mm (Ultegra). Cize najlepsie je to prisposobit bicyklom, potom budu klby v rovnakom postaveni a svaly/slachy/upony apod. budu zatazovane rovnako.
Tovar som vratil, tesim sa az ho vyrobca upravi.